A Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó Szövetség partnerségükkel hivatalossá tették, hogy a Borsodi márka a nemzeti labdarúgócsapat támogatójaként funkcionál. A megállapodás alapján a Borsodi a futballcsapat támogatói körének legújabb tagja, amit a cég a sport és a szurkolók iránti hűsége mellett kiemelten kezel, és ez a szponzoráció látható lesz a Borsodi 2024-es marketing anyagaiban. A Borsodi Sörgyár a 2024-es Európa-bajnokság alatt fogja képviselni a magyar csapatot. Vuleta Zsolt, a gyár vezetője kifejtette, hogy a sör és a futball közötti régóta tartó kapcsolatot nagyra értékelik, és örömmel tölti el őket, hogy újra támogathatják a szövetséget, remélve a válogatott jó szereplését az idei bajnokságon.
A Borsodi Sörgyár kiemelten támogatja a hazai futballmozgalmat minden szinten, a nemzeti csapattól a profi klubokig és az amatőr együttesekig. György Spiegel, a marketingvezető, elmondta, hogy folyamatosan olyan stratégiai együttműködéseket keresnek, melyekkel erősíthetik a fogyasztói kapcsolatokat és emelhetik márkáik értékét. Megjegyezte, hogy a Borsodi márka, akárcsak a magyar válogatott, egyre több rajongót szerez, ami a futballban már meglévő jelentős helyzetüket erősíti tovább. A partnerség alatt a Borsodi termékek is megújulnak, új dizájnt kapva, melyek Spiegel György szerint a válogatott és a márka közötti szoros kapcsolatot tükrözik majd. A csomagolás megújítása során a cég továbbra is betartja a vonatkozó törvényeket és önszabályozási előírásokat, így csak a 25 év feletti labdarúgókat ábrázolják a termékeken és a hozzájuk tartozó marketing tevékenységekben.