Az évforduló alkalmából limitált kiadású Sonkarikumok kerülnek a boltok polcaira, melyeket kiválasztott alapanyagokból készítenek, és pontosan 111 napig érlelnek. E termékcsalád egyik tagja egy különleges borászattal való együttműködés eredményeként jött létre, ahol a szamorodni bort használják az érlelés során. A Pápai Hús ezzel a termékfejlesztéssel szeretné megünnepelni az újrakezdést és a felfedezést jelképező különleges évfordulóját, kiemelve, hogy a vállalat a hazai húsiparban újításra és újdonságok felkutatására törekszik. A Consumer Panel Services legfrissebb felmérése szerint a Pápai Hús vezető szereplő a hazai feldolgozott húsipari termékek piacán.
A Sonkarikumokhoz egyedi sókeveréket és a Tokaji Szamorodnival gazdagított fűszerpácot használnak, mely a bor karakteres ízét és illatát, valamint a babérlevelet, csillagánizst és mustármagot ötvözi, így teremtve meg a sonkák egyedi ízvilágát. Az eredmény egy prémium kategóriába sorolható, finom füstölt, száraz érlelésű sonka. A termékcsalád további tagjai között szerepel a lágy fűszerekkel, feketeborssal, borókabogyóval és korianderrel érlelt változat, valamint a bazsalikomos, oregánós, kakukkfűves ízesítésű sonkakülönlegesség.
A Pápai Hús büszke arra, hogy hagyományos hentesmesterségükkel a magyar sonkaipart képviselik, generációról generációra továbbadva a szakértelemet. A cég vezetői kiemelik, hogy a Pápai és a Gróf Degenfeld közötti együttműködés a két történelmi magyar márka közötti kapcsolatot erősíti. A fejlesztési folyamatok és a piacvezető stratégiák mellett a Pápai Hús a csomagolások környezettudatos átalakításával is kiemelkedik, valamint a vegán termékek piacra dobásával is hozzájárul a fenntarthatósághoz. Az innováció és a fogyasztói igények felkeltése érdekében a vállalat folyamatosan új termékekkel bővíti kínálatát, megőrizve ezzel a húsiparban betöltött vezető szerepét.