Szoboszlai Dominik, a Liverpool középpályása és a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, hosszú távú együttműködést kötött a magyar McDonald’s franchise-zal. A kapcsolat első jelentős eseménye a május 30-i Szoboszlai Live, ahol a szurkolók megismerhetik Szoboszlai kedvenc McDonald’s menüjét, ami június 4-től mindenki számára elérhető lesz. Az együttműködés keretében Szoboszlai a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját is támogatni fogja.
A Famous Orders kampány eredetileg az Egyesült Államokban indult, ahol a hírességek kedvenc menüit tették elérhetővé a nagyközönség számára. A reklámok sikere nyomán ez az ajánlat hivatalos éttermi menüvé vált, és világszerte ismert előadók, mint Travis Scott, J Balvin és a BTS együttműködésével bővült. Magyarországon Szoboszlai lesz az első, akinek a kedvenceiből összeállított menü debütál, ezzel is elindítva a globális program helyi változatát.
„Függetlenül attól, hogy milyen sikeres vagy ismert valaki, mindenki találhat kedvére való menüt a McDonald’s kínálatában. Amikor a magyar bevezetést terveztük, természetes választás volt Szoboszlai Dominik, aki izgalmas és egyedi menükkel rukkol elő. Biztosak vagyunk abban, hogy ez a menü örömet fog szerezni a vendégeinknek és Szoboszlai rajongóinak egyaránt. A partnerségünk több évre szól, amely alatt Szoboszlai aktív szerepet vállal az idén 30 éves Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány tevékenységében” – mondta Égi Zsolt, a McDonald’s magyarországi franchise üzemeltetőjének ügyvezetője.
A „Domi Mekis kedvence” menü köré egy átfogó, országos kommunikációs kampány is épül.
„Már korábban is többször éreztem, hogy van egy természetes kapcsolatom a McDonald’s-szal. Egy-egy győzelem vagy eredmény után gyakran eszembe jutott a Meki. Nagy megtiszteltetés számomra, hogy ennek a világmárkának lehetek a partnere, és hogy a magyar vendégek az én kedvenceimmel ismerkedhetnek meg először” – tette hozzá Szoboszlai Dominik.
Szoboszlai kedvenc McDonald’s ételei a május 30-i Szoboszlai Live eseményen lesznek bemutatva.